dålig bloggning idag igen!

Hej alla glada! :D
Jag har verkligen glömt och bloggat idag okej kanske inte varit hemma så mycket men dom få minuterna jag har varit hemma har jag ju kunnat slängt in ett inlägg men så har det tyvär inte blivit. Men iallafall har det varit skola idag kom till skolan först hade vi SO sen så rast efter det så x-engelska efter det typ NO sen så lunch sen rast efter det hade vi först lite engelska sen ea jobbade med en uppgift. Sen stanna jag och prata med albin sen med amanda och kristiina , fanny kom till skolan vi cyklade hem till mig va hos mig i nån minut sen kom mamma och hämta oss åkte till hälla shoppade hittade iallafall lite saker sen efter det så stjusade hon hem oss va inne en stund skulle ut och möta joel men då va han inte där så gick hem sen åt satt lite vid datan sen drog hon hem och jag hoppade in i duschen och nu sitter jag här och tar det lungt. Ska ta det lungt resten av kvällen är väldigt trött så ska typ gå och lägga mig och kolla på film snart sen sova.



face mask: 19.50 kr st
deodoran ldb: typ 19.50 kr
tröja: 129
kofta: 299
tröja: 199
allt från h&m


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0