VI VANN :D!

Hejsan alla glada bloggläsare:D:D
hoppas ni är glada det är iallafall jag först så vinner vi snöbollen
sen så är jag med albin och edvin och är ute i snön och massa så
sjukt roligt vet att jag är 14 men jag verkligen älskar snön.
aja iallafall dagen började inte bra va irreterad för pappa aldrig kom
sen kom han och i bilen satt ebba och frej också för han hämtade
upp dom på vägen sen till rocklunda körde vår första match mot 7c
vi vann med 13-1 sen så spelade vi mot 6a vann mot dom också men
kommer inte ihåg poängerna sen så spelade vi mot 8a och vann mot
dom kommer inte ihåg poängerna där heller sen så kom vi till semi
spelade mot 7b vann där med , van typ med 6-4 eller nåting sånt sen
kom vi till final mötte 9b då och vi mötte dom förra året också och då vann
dom men i år vann vi med 5-3 och har typ ingen röst kvar skrek sjukt mycket
sen kom pappa och hämta mig och albin hem till albin va med albin och edvin
först va vi ute sen kolla vi på film sen så sprang vi ut utan strumpor i snön
fyfan va kallt sen så in satt på oss kläder gick ut vid halv 6 drog jag hem
nu sitter jag här hemma väntar till pappa kommer hem så han kan fixa mat
sen blir det äta och ta det lungt bloggar mer senare.
+ när vi gick och köpte godis så ramlade jag i snön 4 gånger.
bilderna från idag kommer ikväll eller nån annan dag det beror på när
linnea skickar dom. men har nåra bilder




//emelieresander


Kommentarer
albinrosbäck;*

:(

2009-12-16 @ 18:33:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0