TRÖTT!

Hej alla bloggläsare :):)
Nu sitter jag här framför datan och ebba sitter och pratar i telen med
jenny , vi har bara varit inne sen mitt förra inlägg vi har kollat på film
"world of the war" sen så typ bara tagit det lungt suttit vid datan jag
är trött som fan och klockan är bara typ 11 så ska snart byta om sen
så kanske jag kryper ner och smsar lite sen pang kommer jag somna
men kommer nog inlägg innan jag kryper ner till sängen.

hahaha snygga bilder på mig och fanny :)
jag saknar min fanny fagerberg mest och jag älskar henne med av allting
hon är bara bäst och jag ska vara med henne på tisdag och ferre och victor
sen skulle kanske jag sova hos fanny i helgen det kommer bli roligt och
få träffa sin lille syster igen.
//emelieresander



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0