TRÅKIGT!

OMG VAD TRÅKIGT MAN FÅ HA!
Har ingeting och göra eller jo städa mitt rum igen men orkar inte
slå in julklappar men vet inte vart papper och sånt ligger så kan inte
göra det. Är hungrig också men orkar inte fixa mat för är inte sugen
på det som finns hemma. Om 3 timmar slutar pappa och då kommer han
hem undra om vi kan åka hem till mamma då annars skulle vi göra det
i morgon , men då blir det mycket och göra i morgon, men det får väl gå
nu sitter jag här ba vid datan och har tråkigt.
funderar på om jag ska hissa och dissa idag sen kanske jag ska göra om min
header vi får se.

//emelieresander



Kommentarer
Anonym

Du är så patetisk Emelie. Och hur mycket push up har du egentligen? I hela mitt liv har jag retat mig på dig. Du ljuger och skryter om allt och alla. Du tror att du är bäst, snyggast, coolast, att du är snällast, att du vet och kan allt! För det första känner du ingen vettig människa, bara bitchar och horor som du. Och för det andra vet du ingenting och kan ingenting. Jo, en sak du kan är att du kan klä dig som en riktig slampa och ingen tycker du är fin, du ser ut som en häxa för fan. Alla säger att du är fin för att dom vill vara snälla mot dig. Men ingen är seriösa, alla tycker du klär dig som sagt som en riktig bitch, hora och slampa. Usch, riktigt äcklig är du. SKABB! Det är den första och sista gången jag läser din nästa "KISSIE" blogg. Jag kommenterar detta för jag har lust för jag vill få ut det. Sen jag lärde känna dig har jag ALLTID hata dig. ALLTID. BITCH

2009-12-23 @ 19:46:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0