SVART TILL ANYNOM

- Anonym
Du är så patetisk Emelie. Och hur mycket push up har du egentligen? I hela mitt liv har jag retat mig på dig. Du ljuger och skryter om allt och alla. Du tror att du är bäst, snyggast, coolast, att du är snällast, att du vet och kan allt! För det första känner du ingen vettig människa, bara bitchar och horor som du. Och för det andra vet du ingenting och kan ingenting. Jo, en sak du kan är att du kan klä dig som en riktig slampa och ingen tycker du är fin, du ser ut som en häxa för fan. Alla säger att du är fin för att dom vill vara snälla mot dig. Men ingen är seriösa, alla tycker du klär dig som sagt som en riktig bitch, hora och slampa. Usch, riktigt äcklig är du. SKABB! Det är den första och sista gången jag läser din nästa "KISSIE" blogg. Jag kommenterar detta för jag har lust för jag vill få ut det. Sen jag lärde känna dig har jag ALLTID hata dig. ALLTID. BITCH

Svar:
Om du tycker jag är så jävla patetisk och allt så varför har du varit kompis med mig då varför har du ens läst min blogg om du tycker jag nästan är som kissie. Låt mig vara som jag vill, du får tycka va du vill om mig jag pallar inte bry mig men tycker det är helt cp att du ens har varit inne på min blogg och läst eller va fan du har gjort om du hatar mig sluta gå in på den då om du hatar mig så jävla mycket.


Kommentarer
albin rosbääck;o

fyfan va feegt att va anomym;o

Emelie,alla han/hon sägger är bara skit!!!

lysna på mig!: du är en helt underbra människa så varför ska nån liten jävlen tracka dej?:s:s

jag vet inte vad alla säger men det där är fegt,

HAHA."DEN" kallar dej skabb?!?!jahh lovar att den där personnen är sveriges största T-Ö-N-T!!!!!

Emelie?!?!du ska veta hur mycker du betyder!

2009-12-23 @ 21:08:53
URL: http://albinrosback.blogg.se/
albin rosbääck;o

haha skit i stavningen tack:d(a)(a)

2009-12-23 @ 21:09:54
ebbalinnarud

hahaha det är fan han/hon som är patetisk.

och att skriva anonymt, på internet istället för att säga det irl är fegt som fan!



o emelie, du är inte bitch, slampa, eller hora, eller, ful, äcklig. tvärt om ! älskard dig sjukt mycket bästa vän!<3<3<3

2009-12-23 @ 21:44:16
URL: http://linnarud.blogg.se/
sebastiansöderkvist

den där jävla mäniska kan ju fan ta och hänga sig elr nåt bara hon/han dör.

och det är ju så jävla fegt att säga det anonymt.

om det är nån som är bitch hora o slampa så är det ju fan den lilla jävla fittan som är de.

hon/han har ju fan riktiga jävla problem för fan.

så jävla omoget gjort av den lilla jävla fitta som snackar så jävla mycke skit.



puss&kram o GODJUL <3

2009-12-23 @ 22:06:45
URL: http://www.sebastian-shoot.blogspot.com
alva

fan va fult asså!? ;o

jäkla anonymajävel?



Du är fin och helt underbar emelie, skitbra att du inte tar åt dig av sånt där skit!

Älskar dig, vi måste va snart gumman.

GodJul <3<3

2009-12-24 @ 11:14:26
URL: http://alvaforslunds.blogg.se/
sara

Alltså anonym,cp hon,han kan fan ta och dra du är juh finast bra tat duinte bryr dej om vad han,hon tycker för du är finast och ska inte bli berstämd av den "anonyma"<3<3

2010-01-26 @ 19:42:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0