ROLIG DAG!

Hej alla bloggläsare :)
saknat mig?
inte bloggat på 14 timmar ju!
Kunde bloggat när jag va hemma va hemma i 20 minuter
men orkade inte sätta på datan , hahaha iallafall skolan idag
pyssla hela dagen i skolan sen så hade vi tjej grupp då skulle
man äta munk och inte slika sig runt munnen jag klarade det
men satt kvar längst och åt min munk höll på och spy efter.
iallafall efter skolan hem vänta på fanny hon kom fixa oss
gick till ferre mötte ferre på vägen gick hem till han va där
efter 1 timme kom VÄRDENS BÄSTA VICTOR DACKLAND
vi typ kollade på film och sånt efter det gick vi ut hade snöbolls krig
och brotta ner varandra så när vi kom in fick vi låna kläder av ferre
sen så vid 8 tiden drog dackland sen drog ferre t sin pappa och
jag och fanny vänta på pappa vi stjusade hem fanny sen åkte vi och
köpte mat sen hem satt vid datan typ 5 minuter sen kolla på andra
avenyn , ska sitta vid datan nåra minuter till sen går jag och lägger mig
så det hära är näst sista inlägget.
Har bara bilder sen skolan.
va ute och kasta snö med linnea och ebba




//emelieresander



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0