ONT I HUVUDET!

Hej bloggläsarna :):)
Nu ligger jag i min säng hemma hos pappa har lite ont i huvudet.
det har inte kommit nå mer bilder idag bara för jag fick migrän och
har sovit hela dagen.
först drog jag till skolan hade x-engelska kände att jag börja se suddit
så jag och belinda gick till ett grupprum sen så sov jag där inne. Pratade
med min lärare om det men han sa att jag skulle försöka vara kvar t
matte provet sen när det va så kunde jag verkligen inte göra nåting min
kropp hade domnatbort och massa så gick upp i lärar rummet och sov sen
behövde jag typ spy så jag åkte hem på vägen hem spydde jag (spyr när jag har migrän)
Mamma hämtade ju mig så följde med henne hem och sov där enda till klockan va 2
så åt vi sen sov jag till 4 igen sen kom pappa och hämta mig nu ligger jag här och
har lite ont i huvudet ska försöka plugga lite engelska annars ska jag bara vila
bloggar mer sen.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0