NATTBLOGGNING!

Nu är klockan 00.01 undra hur mycket klockan blir när jag
har bloggat klar vi får väl se då.

Iallafall sa ju att inlägget före det hära skulle bli det sista men
mitt internet sluta dampa så nu sitter jag framför datan har nys
målat minna naglar röda (victor gillar minna naglar för dom är långa)
sen så kollar jag på film också har lyssnat på musik.
Idag har det varit en sjukt rolig dag för vi åkte pulka/tefat det
va verkligen sjukt roligt det ska vi göra om nästa år alltså i
januari , sen så sitter jag och tänker vad jag ska ha för nyårslufte.
En dag som jag verkligen saknar det är dagen efter vi hade börjat
skolan när jag karin linnea och ebba va och gjorde massa roliga saker
vi köpte godis och glass och dricka sen spelade vi in massa filmer
när vi dansade ta mig tillbaka när det va vi fyra hela tiden.
Hmm?
Vad ska man mer säga?
Snart är det nyår det ska väl bli roligt ska fira det uppe i sälen med
massa folk.
Juste innan vi skulle gå upp till baken idag så karin ba emelie jag ba
ah hon ba du står på din mobil jag ba vah gör jag linnea karin och ebba
ba ja hahahahahhaha , så jag stod på min mobil och minna knappar blev
fett sega men nu är dom bra igen :D
Nu orkar jag inte nattblogga mer vet inte vad jag ska göra och klockan är 00.09
men nu ska jag lägga upp nåra bilder får se hur lång tid det tar :)


minna naglar som ni ser så har en nagel gått av den gjorde det när vi
åkte pula/tefat :(

inge smink och ofixad hår.
nu blev klockan 00.13 när jag blev klar med bilderna :D



Kommentarer
Alina

vad gärna med i min "gissa kändis" - tävlingen i min blogg! =)

2009-12-28 @ 01:07:30
URL: http://musicrecord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0