MÅSTE STÄDA!

Hejsan alla bloggläsare :):)
Nu sitter jag framför vid datan har typ nys ätit för nåra minuter sen så kollade
jag på kläder med min mamma hitta massa hoppas man får nåting av det
då men det får jag säkert iallafall klockan är vid kvar över 7 och jag har
sjukt tråkigt skulle ju ha pluggat men behövde inte för plugga klart det tidigare
idag så nu har jag ingenting och göra eller jo städa som ni ser på bilderna där
nere har kläder på golvet och i sängen sen så bakom min dator ligger allting
bara i en hög hittar ingeting men det får gå ska städa om jag orkar men
kommer inte orka så städar nån annan dag.
bloggar mer senare

MÅSTE JAG STÄDA?




Kommentarer
Jimmy

Hehe, vad rent du hade :P

2009-12-09 @ 19:50:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0