MASSA MUSIK

Hej blogg läsarna :)
hoppas ni är glada och mår bra:)
Det gör iallafall inte jag okej asså jag mår inte
bra ofta jag går till bupp jag söker hjälp jag försöker
men jag ramlar bara ner okej jag pallar inte bry mig om
ni vet det men min arm är full med r efter jag har skärt mig
och ni tänker bara varför skär man sig asså det är skönt och
göra det när man mår dåligt gör aldrig det. det är verkligen inte
bra.


iallafall för nåra minuter sen kom jag hem vi stjusade hem casey
vi va först med albin frej och edvin träffade robin linus och hampus
sen drog vi hem vi åkte och åt med mamma sen stjusade hon
hem oss sen så stjusade vi hem casey så nu sitter jag här ska snart
gå och lägga mig och hoppas på att jag somnar jag kanske somnar
när jag gråter men det spelar ingen roll bara om jag somnar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0