LUSSEBULLE & PEPPARKAKOR (L) EMELIE

Nu sitter jag här vid datan och dricker cola och äte lussebulle och pepparkakor
jag orkade inte se idol , vi kanske kom hem för typ 20 minuter sen jag hade sjukt
tråkigt sen kom pappa och frågade om jag ville åka en sväng med bilen när jag va
mindre så åkte vi alltid ut med bilen på kvällarna (inte bra för miljön men mysigt)
och så gjorde vi det idag så kom hem för 20 minuter kanske så nu sitter jag här
ska ta det lungt sen gå och lägga mig och kolla på film är sjukt trött men bloggar
innan jag kryper ner i sängen.

//emelieresander



Kommentarer
Carooooline

Hihi söt du är:D

Saknar dig och älskar dig!!

2009-12-11 @ 21:31:15
URL: http://carolinepihl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0