INGA BILDER!

Hej alla bloggläsare:):)
Vet att jag lovade om bilder jag tog bilder men jag råkade radera dom
så smart som jag är så nu har jag inga bilder :( fy på dig emelie.
aja iallafall så ska jag försöka ta många bilder i morgon istället.
Gick ju ut och mötte sofie seriöst vi har bara varit ute mötte sofie
vi tog det lungt gick t net on net sen gick vi hem t mig i typ 5 minuter
sen gick vi ut träffa edvin och albin va med dom gick och köpte pizza
sen så drog vi. Vi träffade dennis och henke sen gick vi t ibbes för dom
skulle äta så kom typ robin och massa andra dit sen gick jag sofie dennis
och robin hem t dennis va där sen så drog jag hem har nys ätit så sitter här
nu ska snart lägga mig är väldigt trött men ska försöka plugga lite matte
och engelska i morgon ska jag göra om matte provet för jag fick ju ig på
det önska mig lycka till!
bloggar nog innan jag ska sova.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0