HISS&DISS

JULAFTON
- tummen upp för att det är julafton om 2 dagar verkligen sjukt mysigt.
man få va med familjen/släckten , men en sak som är jobbigt är att ha
skillda föräldrar för först ska man va hos en sen hos den andra och först
ska jag va hemma hos pappa sen ska jag hem till mamma mot kvällen men
det blir roligt för man får mycket julklappar och träffa släckten.

SNÖ
- tummen upp för SNÖ , jag älskar snö det är så sjukt mysigt så fint när man
kolla ut så ligger snön på träden och massa , okej det kanske är lite kallt och sånt
men så himla mysigt ba älskar snön

JULLOV
- tummen upp för att vi har jullov vi börjar igen den 7 januari, även fast man
saknar dom på skolan är det skönt och slippa skolan. Och vissa av dom som går
på skolan träffar man ju under lovet.

NYÅR
- tummen upp för nyår , snart är det nyår och då ska jag och pappa upp till
sälen med faster och hennes man så skulle nog anna helmut veronica och
fredrik vara där vet inte om det blir fler eller hur det blir men det är alltid lika
roligt/mysigt. Men det hära året ska vi stå på ett annat ställe undra hur det är där.

MITT INTERNET
- tummen ner för mitt internet har comviq internet och pengar ba poff
försvinner från det på en gång hade ett annat internet förut men det gick
sönder så nu har jag det hära vi ska väl typ skaffa ett nytt men vet inte när.

SVIKEN
- ni fattar säkert varför jag kör tummen ner på sviken det är för det är
sjukt jobbigt och bli sviken sist jag blev det va under helgen och dom
flesta vet om varför och allt. Men asså om man ska svika nån ska man
gö det på bästa sättet. Men det är verkligen inte roligt och bli sviken.

MITT HÅR
- tummen ner för att jag ska klippa mig :(
jag vill klippa mig men endå inte vet inte hur jag ska ha eller nåting
mitt hår är helt cp och massa så har ingen aning hur jag ska göra och
sen när jag har klippt mig kommer jag skrika jag saknar mitt långa hår
fast jag har klippt lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0