HISSAR & DISSAR


Minna väggar
- gillar verkligen minna kladdiga väggar men endå vill jag få bort dom för alltid när jag städar så ser det fortfarande stökit och massa skit ut men gillar dom verkligen. :) (ni har säkert sätt dom på bilder)

Film
- tummen upp för filmer , verkligen sjukt mysigt och titta på film men det är endu mysigare när man tittar på film med någon man gillar/älskar. :)

Sunes jul
- i fredags på svenskan kolla vi på sunes jul en gammal julkalender verkligen sjukt bra vi satt och skratta vi kanske ska kolla mer på den i veckan som kommer.

FANNY FAGERBERG
- tummen upp för min bästa vän fanny fagerberg:) hon finns i alla lägen så fort jag mår dåligt kan jag prata med henne vi har alltid sjukt roligt tillsammans jag verkligen älskar henne hon är min andra halva. :)<3


Matte
- dissar verkligen matte. hade prov i torsdags och fick ig :( men jag viste att jag skulle få det för jag kände att jag inte kunde någonting.

Skolmaten
- tummen ner för skolmaten på skolan , eller en gång den hära veckan va det sjukt gott men annars brukar det inte vara så gott.

Min mobil
- tummen ner för min mobil också. nu har jag lämnat in den på lagning 3 gånger och om jag lämnar in den igen så får jag en ny eller pengarna tillbaka men det dryga är att det inte vill gå sönder nu.



Kommentarer
veronica

Jasså så ni ska också upp dit :)

Då ses vi där!

2009-12-05 @ 22:01:13
URL: http://missfancydream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0