HEMMA FRÅN EBBA :)

Hejsan alla glada bloggläsare :D:D
nu sitter jag här har nys kommit hem lyssnar på musik och målar
minna naglar röda i morgon är det julavslutning roligt börjar halv 10
men ska fortfarande upp tidigt för ska duscha sen kommer ebba hem
till mig sen ska vi fixa oss vi vill va lite fina iallafall. aja skit samma idag
va det skola skön dag vi har bara haft massa lekar för vi elever har ju
bestämmt vad vi ska ha så det blev massa lekar sen så slutade vi gustav
och linus mulade mig efter skolan sen drog jag och ebba hem till ebba
vi gick ut och lekte i snön , har lekt i snön varje dag nu sen så hem till
henne åt mellis sen så typ satt vid datan sen drog jag hem och nu sitter
jag här och fixar saker tills i morgon, ska ba ta det lungt ikväll orkar inte
göra nåting. bloggar mer senare.

//emelieresander


Kommentarer
ella

det har varit BÄÄSTA dagen i dag. Hahan jag har haft skit kul och i morgon blir det upp och ta i mot betyg och alla tjejer kommer att ha fina luvor på sig haha! fan vad snygga vi kommer bli!<3 ses i morgon emelie! pöös o kraam!<3

2009-12-17 @ 18:05:07
URL: http://ellalindstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0