HEMMA!

Hejsan alla bloggläsare :D:D
nu är jag hemma men drar om 1 timme igen då ska man
till läkeren och kolla upp sin fucking migrän som är sjukt jobbigt
iallafall har klippt mig och fixat julklapp till albin asså man kanske
inte ser att jag har klippt mig men när jag drar i mitt hår så känner
jag det, sen så åkte vi till pappas jobb fixade massa saker sen hem
jag slådde in julklapparna om typ 1 timme kommer mamma och
hämtar mig då drar vi till läkaren sen ska vi hem till henne för ska
hämta pappas julklappar sen ska jag hem , trodde det hära skulle
bli en lung dag men allting händer på engång. bloggar när jag kommer
hem igen.

//emelieresander


Kommentarer
emma

vad sysslar du med idag sötnos? (:

2009-12-23 @ 15:22:06
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0