HEMMA!

Hej :):)
nu har jag nys kommit hem från skolan sitter och väntar på pappa
för sen ska vi åka till baken sen efter det kommer nog mamma hitt
för vi ska kolla på kläder och det va ju tänkt att jag skulle plugga lite
också men jag är klar med det iallafall vad har vi gjort på skolan
typ ingeting först so lyssna på redovisningar sen fick reda på slutbetyget
sen så rast efter det x-engelska sen så skulle vi ha no men vi fick reda på
slutbetygen i no och matte och engelska sen så lunch sen rast sen så skulle
vi ha matte/svenska men då visade vår lärare oss massa bilder när han
har varit på sinna resor och sånt sen drog jag hem nu sitter jag här bloggar
mer senare.
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0