FILM!

Klockan är snart 10 över 8 tiden går snabbt när man har
tråkigt , hahaha man brukar säga att tiden går snabbt när
man har roligt men tycker tiden har gått snabbt och jag har
bara haft tråkigt hela dagen aja iallafall sitter och kollar på
film (harry potter och hemligheternas kammare) har typ nys
tagit bort ansiktsmasken , i morgon ska man kanske träffa casey
sen måste man packa på onsdag drar vi sen så måste vi åka
och köpa plattång min är sönder.
OMG MIN PLATTÅNG ÄR SÖNDER JAG HÅLLER PÅ OCH DÖR.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
skoja jag klarar mig utan plattång.
Bloggar mer senare.

hahahahhaha vet att minna väggar är sjukt snygga.



Kommentarer
Ida;)

Fin vägg i bakrunden där;)

2009-12-29 @ 17:13:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0