FÅR SKYNDA SIG IGEN!

Hejsan alla bloggläsare:)
det hära kan bli mycket stav fel och sånt men det är för
jag måste skynda mig.
Iallafall skolan idag har väl varit okej först så so sen så rast
ea svenska lunch rast sen så hemkunskap gjorde pankakor.
sen hem på engång gick ut träffa albin edvin och jimmy vi gick
hem till albin och edvin sen så åkte jag hem vid 5 kom hem duschade
och fixa mig och packa sen nu sitter jag vid datan ska ba skriva klart
det hära inlägget sen ska vi åka förbi och hämta casey sen så hem
till hennes pappa bloggar nog mer i morgon när jag kommer hem och
det blir vid 3 tiden.



pankakorna är inte brända vi gjorde 3 st med kakao i
//emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0