FANNY FAGERBERG GÄSTBLOGGAR!

emelie elisabet resander
jag skulle bara vilja säga att jag verkligen älskar dej.
du är en underbar vän som jag aldrig vill förlora.
ingen annan är så bra som du!
om jag får välja så ska det alltid vara du och jag föralltid.
dagen jag lämnar dej är dagen jag dör.
jag tänker aldrig släppa dej älskling!
jag kan nt tänka mig ett liv utan dej
snälla,lämna mig aldrig !?
våra minnen,våra stunder,våra skratt,våra tårar
det är sekunder,minuter,timmar,dagar & månader som aldrig kommer glömmas bort
du har gett mig minnen för livet emelie !
ingen är perfekt,men det är jävligt nära gumman ;)
när du,jag och ellen va för första gången.
gud vad lyckliga jag var då !
jag kände att ni var äkta vänner.
vrf vara en blek kopia när man kan sig själv !?
du är du,och de är det som gör dej så spc.
you're beautiful
jag känner att du förstår vad jag genomgår.
tack för att du håller i mig när jag ostadigt står.
ta inte mina rader som bara tomma ord.
för jag lovar jag ljuger nt.
jag vill aldrig ljuga,
nt om det här,
nt vad jag känner för mina vänner.
jag dör helldre än att svika dej !
vad ska jag göra utan dej?
vi klarar allt tillsammans,vi kan prata om allt.
du kan lita på mig,det vet du väl ?
jag har så mkt att säga till dej
men det räcker nt med ord,
min kärlek till dej är fan förstor!

jag älskar dej tusen varv runt jorden & sen tillbaka !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0