DÅLIG BLOGGNING!

Hejsan alla bloggläsare :):):)
dålig bloggning idag bloggade på morgonen vid 8 och nu är klockan nåra minuter över 7 på kvällen så det har varit lite dålig bloggning men har inte varit hemma heller.
Iallafall idag va det skolan först så so sen så lucia sen efter det kolla vi klart på  sunes jul och fikade sen så lunch sen rast efter det kollade vi på film sen loggbok sen drog jag och ebba hem till mig sen till hälla köpte tomteluva och ögonskugga och ansisktmask sen åkte vi hem åt sen gick vi ut köpte chips och cola sen så gick vi till sibylla och köpte mer mat hahah tjockisar sen hem till mig och åt och kolla på film så drog ebba nys och jag sminkade mig med min ögonskugga skulle kolla hur det blev det blev ganska bra men gjorde slarvit så nu sitter jag vid datan med min tomteluva på huvudet haha bloggar mer senare ikväll tror jag ska kolla på idol finalen om jag
orkar.

tomteluva : 20 kr från rusta (lång)
facemask: 19.50 kr från h&m
ögonskugga: 69.50 kr från h&m (fäger ; vit, ljusgrå, grå och svart)


// emelieresander


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0