BILDER FRÅN SKOLAN OCH EFTER SKOLAN

Hejsan alla bloggläsare:)
nu har jag nästan nys kommit in kom in hämta cola ställde på bordet sen
sparkade jag till det så det låg cola på golvet tog hundra år för mig
och torka upp det. iallafall så har jag varit med ebba albin alexandra och
edvin vi va vid skolan sen va det nåra där inne och dansa så vi fick komma
in och kolla sen frågade dom om vi ville va med så vi va med hahah roligt
sen drog jag och ebba hem. och nu sitter jag här ska snart ta bort sminket
och sånt kommer inlägg innan jag går och sover.
ingen av bilderna är seriösa



därför det är svart över alexandra va för hon inte ville vara med men jag
sa att jag täcker för hennes ansikte.




+ VICTOR DACKLAND ÄR BÄST I HELA FUCKING VÄRDEN :D
OCH JAG SAKNAR HAN SJUKT MYCKET :)<3
//emelieresander





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0