ÄNTLIGEN HEMMA!

Hejsan alla bloggläsare :):)
Äntligen hemma säger jag bara!
har varit en ganska jobbig dag idag, först va det ju skola hade först
typ nåting vi skulle planera som vi skulle göra på torsdag sen så pratade
johanna med oss sen rast sen efter det så gjorde vi charader men va inte
med för mådde inte bra så prata med min lärare då sen efter det så lunch
men jag åt inte sen så kollade vi på film, filmen va väl okej sen kom mamma
och hämta mig vi åkte och köpte en säng-gavel sen så åkte vi t ö&b sen hem
t mamma sen t pappa så nu sitter jag här vid datan ska snart göra min planering
över veckan så ni kommer få se bloggar mer senare ikväll.
//emelieresander



Kommentarer
issa - rappare och låtskrivare

sv: jo bara bra faktiskt:D

2009-12-14 @ 19:10:28
URL: http://issabellek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0