ÄNTLIGEN HEMMA!

Hejsan alla glada bloggläsare :D:D:D
Har ni haft en bra jul?
det har jag efter mitt förra inlägg drog jag ju hem
till mamma och där kolla vi på kalle anka sen så åt
vi delade ut julklappar fick massa fick kläder ben till
min nya säng säng gavel smink ansikstmasker och pengar
och en ny dvd-dosa eftersom det andra kastade jag sönder :D
sen efter det stjusade mamma hem mig till min faster va
där fick julklapp av min kusin då fick jag smink tack så
mycket för alla fina julklappar jag har fått idag.
(bilder på den jag har fått kommer nog i morgon)
När jag kom hem till faster visade det sig att jag hade missat
värdens roligaste tomte (min kusin va tomte) för det va ett
par små barn där också men sånt får man ta. Sen drog jag
och pappa hem vid kvart i 11 så nu sitter jag här ska sitta
uppe ett tag till sen blir det sova för mig.

det som jag har på bilden är nytt bytte om hemma hos mamma innan jag drog.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0