2009!

Nu ska jag försöka samma fatta mitt 2009 får väl se hur det går!

JANUARI
Början på 2009
hände inte så mycket va i sälen och skolan började
också men annars hände det inte så mycket den månaden

FEBRUARI
Skolan va igång
va med kompisar och tog det lungt massa hände då men endå
saker man inte kommer ihåg eller så är det att man inte vill komma
ihåg det. Fick bra kontakt med ebba i klassen

MARS
Pappa blev 50 år den månaden.
Träffade kille och nya kompisar.
Hade mycket i skolan och sånt.

APRIL
Det tog slut mellan mig och killen.
Fick väldigt bra kontakt med karin och linnea i klassen
Jag karin linnea och ebba vi va varje dag på skolan.
Jag karin och linnea va under valborg också.
Sov hos dom i 2 nätter i rad.



MAJ
JAG KARIN LINNEA OCH EBBA BLEV BÄSTA VÄNNER
vi bestämme att vi va E.L.E.K
vi va hela tiden på skolan försöka göra ganska mycet tillsammans
och sånt. Vi hade tjej kväll tillsammans jag karin och linnea gick på
vårmarknaden tillsammans och där träffade vi emy och rebecca också.


JUNI
Sista gången jag gick i 7an den hära månaden slutade ju skolan och det
blev SOMMARLOV!
träffade nya vänner under sommaren va på rix fm festivalen med karin
och linnea träffade massa folk där som man kände och sånt.
Sen blev det midsommar också firade det uppe i leksand med massa.



JULI
SOMMAREN började riktigt bra.
Jag och ebba va nästan varje dag vi gjorde massa saker tillsammans
vi va under hela power meet också jag träffade en ny kille då också
va rätt så mycket med ellen också men va mest med ebba och min kille.
i slutet av juli åkte jag och ebba till stugan med hennes pappa och hennes lillebror
va där i nästan 1 vecka sen efter vi hade kommit hem åkte vi till grönan
jag , ebba , mimmi , ebbas lille bror och hans kompis och ebbas pappa och
mimmis mamma.



AUGUSTI
Den hära månaden började jag mer vara med ellen och hennes kompisar
men endå va jag rätt så mycket med ebba. Tjejerna i klassen träffades också
och hade lite mys och sånt på framnäs vi badade och massa.
Träffade nytt folk igen en av dom som jag träffade va FANNY FAGERBERG
är sjukt glad för att jag träffade dig. Va rätt så mycket med min kille också ,
jag fyllde 14 år och skolan började och då började man i 8an.

SEPTEMBER
Skolan vi igång och jag gick i 8an , blev hur bra vän som hälst med ellen
hon och jag va typ hela tiden vi va rätt så mycket på viksäng efter vi hade
slutat blev bra vän med emma larsson då också. som sakt träffade massa
nya kompisar. och den hära månaden va ju inte den bästa för då tog det
slut mellan mig och min kille. Men man hade bra kompisar som hjälpte en.
Fick rätt så bra kontakt med felicia den hära månaden också sen fick vi bra
kontakt med ella och sofie. också och vi bestämmde att vi skulle typ kalla oss
FEES.



OKTOBER
I början på denna månaden va jag ganska mycket med ella felicia och sofie
sen gled vi isär börja va med fanny ellen och emma vi va på hockey matcher
sen sov vi 1 natt i den hära månaden fyllde mamma år också den hära månaden
så börja jag och sofie bråka om en liten skit sak hon skulle följt med mig på kryssning
men så blev det inte så ellen följde med isället.





NOVEMBER
Det hära va nog den stämsta månaden på skit länge det hände massa
saker mellan mig och sofie vi bråkade som fan av en liten skit sak skolan
blev verkligen inblandad så skolan kom i kläm och massa men sen så blev
det bättre mellan mig och sofie jag va inte lika mycket med ellen helt plösligt
men hon hade mycket med musikalen och sånt. Började vara mer och mer
med fanny.


DECEMBER
Allt började bra den hära månaden bråkade typ inte med nån eller nåting
va rätt så mycket med fanny och jag och sofie hade slutat bråkat va då och
då med ebba va då och då med casey då och då med ellen hade ganska
mycket och tänka på för det va mycket i skolan för nåra dager sedan slutade
vi skolan fick våra första betyg det gick rätt så bra och om nåra dagar är
det julafton länktar sen så under nyår kommer jag vara uppe i sälen.



Nu har jag sammanfattat mitt 2009 kanske glömmde massa saker har
ingen aning det kanske inte blev värdens bästa heller men det va ju första
gången jag gjorde det hära som ni ser så är det typ inte bilder i början men
det va för då tog jag nästan inga bilder sen blev det massa bilder.

Vad tycker ni om min sammanfattning va den bra för att vara nybörjare?
kommentera ert svar



Kommentarer
ebbalinnarud

du har skrivit oktober 2 gånger:)

2009-12-21 @ 17:42:28
URL: http://linnarud.blogg.se/
Belinda

Haha de ser så kul ut på tjejträffen, alla sitter i en ring och jag i mitten ;)

2009-12-23 @ 11:59:48
URL: http://onlywithbella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0